1402-10-27 09:03
651
0
88404
آحاد مردم باید طعم خدمت را بچشند؛

دیدارهای امیدآفرین مردمی استاندار گلستان

مردم ینقاق به دیدارهای امیدآفرین استاندار گلستان روی خوش نشان دادند، اقداماتی که توانسته با گره‌گشایی بخشی از مشکلات، رضایت مردمی را در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، ارتباط چهره به چهره با مردم در دولت سیزدهم از اقدامات امیدآفرینی است که در کاهش فاصله مسئولان با مردم و حل مطالبات عمومی نقش به سزایی دارد، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان نیز با همین رویکرد وارد شهر ینقاق شد جایی که شاید اسمش برای مردم گلستان خیلی آشنا نباشد، اما وقتی حضور میدانی عالیترین مقام استانی به آنجا مهیا می‌شود دیگر ماجرا فرق کرده و آن منطقه در کانون توجه قرار می‌گیرد.

از اقدامات امیدبخش بازدیدهای میدانی استاندار گلستان پیگیری و اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق کمتر برخوردار است، مردم ینقاق که در این دولت تاکنون بیش از ۵۴ میلیارد تومان پروژه در شهرشان افتتاح شده طعم خوش خدمت را چشیدند و انتظار دارند این رویه تداوم بیشتری داشته باشد.

یکی از اتفاقات بسیار خوشایندی که در بازدید استاندار گلستان به ینقاق رخ داد، دیدار با خانواده معلولانی بود که بیش از یک خانواده معمولی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کردند، حضور مسئولان استانی در این بازدید باعث شد تا مشکلات این خانواده‌ها در کوتاهترین زمان برطرف شود.

مردم شهر ینقاق به دیدارهای امیدآفرین استاندار گلستان در دولت سیزدهم روی خوش نشان دادند، اقداماتی که توانسته با گره‌گشایی بخشی از مشکلات، رضایت مردمی را در پی داشته باشد، امید است آحاد مردم طعم خدمت را بچشند.

مطمئنا در استان گلستان خانواده‌هایی با مشکلات این چنینی کم نیستند، اما به مسئولان دسترسی ندارند بنابراین باید شرایطی فراهم شود که مشکلات آنان نیز شنیده و برطرف شود و راه ارتباطی آسان با مسئولان مربوطه پیدا شود، مسئولان شهرستانی نیز موظف شوند که به نمایندگی از استاندار به دیدار خانواده‌های منطقه خودشان بروند و درصدد رفع مشکلات عمومی برآیند.

خروجی دیدار چهره به چهره مسئولان مردمی

دستور ویژه استاندار گلستان برای حل مشکل دو خانواده دارای فرزندان معلول جسمی و ذهنی در سفر به شهر جدید ینقاق صادر شد.

علی‌محمد زنگانه در دیدار مردمی به شهر جدید ینقاق شهرستان گالیکش با حضور در منزل دو خانواده دارای فرزندان با معلولیت شدید جسمی و ذهنی دستورات ویژه‌ای را برای حل مشکلات آنها صادر کرد.

این خانواده‌ها مشکلاتی در بخش آب و گاز و تامین ضروریات بهداشتی داشتند که با دستور ویژه استاندار پیگیری شد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.